piątek, 16 sierpnia 2013

Imagin - Harry i Zayn

Taki jakiś mi wyszedł,ale ocenicie to Wy zostawiając jakiś komentarz :)
6 komentarzy = nastepny imagin.
UWAGA ! 
Pierwsze 3 osoby,które skomentują to dostaną dedykację w następnym imaginie ! :) 
_________________________________________________________________

Jesteś z Harrym od roku.Kochacie się i jesteście szczęśliwi.
Dogadujecie się bardzo dobrze i rozumiecie się bez słów.
Ale ostatnio Zayn zaczynał się dziwnie zachowywać.
Patrzył się na ciebie tak jakby miał ochotę na ciebie.
Nie zaprzeczysz, że też cię trochę pociągał..trochę...bardzo.
Coraz częściej chodził po domu bez koszulki.
Na widok jego gołego torsu robiło ci się gorąco.
Pewnego dnia wszyscy wyszli z domu..
Zostałaś sama z Malikiem.A jeszcze Harry był w domu.
Był w sypialni tak samo jak i Zayn.
Ty zeszłas na doł by obejrzeć jakiś film, bo ci się nudziło.
W końcu wybrałaś i włączyłaś.
Chłopcy po chwili dołączyli do ciebie.
Siedziałas pomiędzy Hazzą, a Zaynem.
Czułaś wzrok Zayna na sobie.
Zaczął się film.Wtuliłas się w Hazzę.Było ci niewygodnie, więc znowu powróciłaś do pozycji siedzącej.Zayn zaczął jeździć palcem po zewnętrznej części Twojego uda.Spojrzałaś się na niego kątem oka.Był bardzo dyskretny. tutaj ogląda film, a tutaj cię maca.
Jego ręka powędrowała wyżej.Złapał cię za tyłek.
Zdenerwowało cię to.
Pstanowiłas, że pójdziesz do kuchni po jedzenie.
Ty : Idę po coś do jedzenia chce ktoś ?
H : Zrób mi kanapkę jakbyś mogła.
Ty : Dobrze kotku, a Ty Zayn chcesz coś.
Z: Też bym prosił kanapkę.- powiedział puszcząjąc oczko i przygryzając wargę.
Poszłaś do kuchni.Gdy robiłaś kanapki słyszałaś, że ktoś wszedł do kuchni.Myślałaś, że to Harry, więc się nie odwracałaś.
Nie wiedziałaś, że to był Zayn.podszedł do ciebie i pocałował lekko w szyję.
Ty : Kochani..- nie dokończyłas bo odwróciłaś się i zobaczyłas Zayna
Ty : Co ty tu robisz ?!
Z: Shhhh. Przyszedłem do ciebie.Złapał cie w talii i przyciągnął do siebie.
Ty: Przestań bo Harry może wejść w każdej chwili.
Z:Nie wejdzie ogląda sobie film.
Ty : Przestań.Nie chcę.
Z: Pozwól mi a poczujesz się tak samo jak wtedy.
Ty :To był mój błąd ja kocham tylko Harryego.
Z: Błąd, ale parę razy się ze mną przespałaś.

Ty : Mówiłam ci, że to był jeden jedyny raz, którego teraz żałuje.
Z: Czyżby ?
Ty : Tak !
Przybliżył swoją twarz do twojej.Zrobiło ci się gorąco.
Lekko musnął Twoje usta.Ledwo, co je dotknął.
Ty się rozpłynęłaś i chciałas pogłębić pocałunek, ale on się odsunął.
Z:Jednak nadal masz na mnie ochotę. Wiedziałem. Mnie nikt się nie oprze.
Ty : Wmawiaj sobie dalej.
Z: Nie wmawiam to są po prostu fakty.Wiem, że masz na mnie ochotę i ja na ciebie też. Więc na co czekamy.
Podszedł do ciebie przyciągnął cię do siebie.Zaczął opuszkami palców jeździć po twojej twarzy, a druga jego ręka spoczęła na twoim tyłku.Twoje ciało ogarnęły dreszcze.
Odwzajemniłaś pocalunek, chociaż wiedziałaś, że Harry może w każdej chwili wejść do kuchni.
Słyszeliście kroki.
Ty:Odsuń się idzie Harry 
Z: No wiem przecież słyszę.
H: Co tak długo ? !
Ty: Szukałam masła, bo Niall gdzieś je schował.
H: Ah ten Niall..
z:Daj pomogę ci wziąść ten talerz.
Z:Dokończymy później-szepnął ci na ucho.
Ty z Harrym zostałaś, bo nalewał sobie soku.
Zayn odwrócil się oblizał usta i poszedł do pokoju.
Wzięłaś głęboki oddech i poszłas ze Stylesem do pokoju.
Zayn gdy cię zobaczył przygryzł wargę.Usiedliście na tych samych miejscach, co wcześniej.
Z:Nie mogę sie doczekać.-szepnął ci do ucha.
Przez resztę filmu było nawet spokojnie.
Od czasu do czasu Zayn smyrał cię po nodze.
H: Fajny film.
Ty:Bardzo.
Tak naprawdę nie wiedziałaś o co w ogóle chodziło w tym filmie, ponieważ myślami byłaś gdzie indziej.Myślałaś o tym co sie stało między tobą, a Malikiem w kuchni i o tym co ma się stać później.
H: Ja to idę do Ed'a będę gdzieś za 2 lub 3 h.Jak chcesz to chodź ze mną.
Ty : No i co ja tam będę robiła ?
H: A no też racja.Zostań z Zaynem i obejrzcie jakiś film, bo tamci też szybko nie wrócą.
Z:Chyba tak zrobimy.Prawda [t.i.] ?
TY:Hmm... co ? Aa tak tak.
H: Co ty taka zamyślona ?
Ty A nie nic.
H: Dobra to ja spadam narazie.
Ty: Pa
Z: Siemano.
I wyszedł.Zayn zaczął cię całować.
Ty : Ej zestopuj on dopiero zdążył wyjść może się po coś wrócić.!
Z: Okej, ale nie mogę już wytrzymać.
TY : To trzymaj, bo ja i tak nie mam na nic ochoty zwłaszcza z tobą. Bynajmniej nie mam zamiaru.
z: Napewno jesteś pewna ?
Ty : Jak nigdy.
Wstałaś i chciałaś pójśc do pokoju, gdy Zayn złapał cię i przerzucił przez ramię.
Ty: aaa ! Zostaw mnie !!
Z : Chciałabyś.
Ty :No proszę !!
Z :Dopiero wtedy kiedy dostanę to czego chcę.
Zaniósł cię do swojego pokoju i rzucił na łózko.
Próbowałaś uciec, ale on był silniejszy.Zamnknął drzwi na klucz i wrocił do ciebie.
Całował cię p szyi i zdjął ci bluzkę.Byłas w samym staniku.
Ty : Zayn proszę cię ja niechcę 
Z : Zaraz ci wróci ochota.
Pocałował cię bardzo namiętnie.Przez chwilę się wyrywałaś, ale potem już uległaś.Zayn zawsze bosko całował.Przy jego pocałunkach mogłas się rozpłynąć.
Stopniowo wasze ubrania lądowaly na podłodze..
Zrobiliście to.Jeszcze w sypialni Twojej i Harrego.
Zamiast miec poczucie winy czułaś się spelniona i zaspokojona.
Sama nie wiesz czemu sex z Zaynem był tak świetny za każdym razem.
Poleżeliście trochę,ubraliście się i zeszliście na dół.Posłałaś jeszcze łóżko.
Po 15 minutach wrócił Harry.Ty z Zaynem byłaś w kuchni.
H:Juz jestem !
Ty:Harry wrócił dobrze,że skończyliśmy szybciej.
Z:Miało się to wtczucie czasu.Okej ja spadam idę do pokoju wykapie się i pókde spać.
Zmęczyłaś mnie kocurze.
Ty:hmmm. 
Podszedl do ciebie i bardzo namiętnie pocalował.
Kiedy Harry wszedł do kuchni poczułas ukłucie w sercu.
A gdy zbliżył się do ciebie i spojrzałaś mu w oczy zabolało jeszcze bardziej.
Zrozumiałas,że źle zrobiłas sypiając z Zaynem, że tak naprawdę to Harrego tylko kochasz i 
nie zamierzasz kochac kogoś innego.
Przez długi czas nie miałas odwagi powiedzieć Harremu twojej przygodzie z Zaynem.

Lecz sumienie zżeralo cię coraz bardziej.Pewnego dnia powiedziałaś mu to.
Nie chciał z Tobą rozmawiać.Załamał się i przez parę dni nie wychodził z pokoju.
Nie odzywał się do Ciebie przez miesiąc.Do Zayna zresztą też.
Dzięki chłopakom mialaś okazję z nim porozmawiać.Musiałaś mu coś powiedzieć.
Coś bardzo ważnego.Mianowicie to,że byłaś w ciąży.
Wiedziałaś, że to dziecko Harryego ,ponieważ od tamtego razu kiedy spałaś z Zaynem minęły 4 miesiące, a w ciązy jesteś 3.
A po za tym Zayn zawsze się zabezpieczał, a harry praktycznie nigdy.Dziwne, że już wcześniej nie wpadliście.
Gdy mu to powiedziałaś ucieszył się.Myslałaś,że jak mu to powiesz to cię wyrzuci,i powie żebyś
poszła do Zayna,ale nie zrobił tego.Wręcz przeciwnie przytulił cię i pocałowal w czoło.
Powiedział ci , że dawno ci wybaczył.Wybaczył ci bo cię bardzo kochał i nie chciał stracić.
Zaynowi również wybaczył.Chociaż nie jest już z nim tak blisko jak kiedyś.
Ale liczy się to, że znów jesteście razem . Wszyscy.Cała Wasza 6 jak kiedyś.
Niedługo będzie was 7,a Twoje nazwisko będzie brzmiało Styles, ponieważ Harry ci się oświadczył.

6 komentarzy:

  1. Strasznie fajnie piszesz. Nie mogę się doczekać następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się to podobało :) Pisz szybciej bo się doczekać nie moge ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. :) czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 <3 <3 ♥♥♥♥♥ bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń